You see everything, don't you...

Efter jobb körde jag pappas bil med hjälpa av min GPS till Lindells nissan affär i Billesholm för att köpa en ny navkapsel till hans bil. Jag hade nämligen kört för nära en kant och skrapat upp den. Jag beställer en ny och passar även på att hälsa på farfar i billesholm, som blev väldigt glad över mitt besök. På parkeringsplatsen ringer jag pappa för att berätta om mitt lilla missöde med navkapslen men att jag beställt en ny. Då säger pappa: Det var inte du, det har jag själv gjort.
Det kändes ju bra, jag kan köra trots allt. Sen frågade min pappa mig lite indirekt om jag var med barn för att jag hade en kula på magen. Jag refererade till korgarna fulla med choklad jag fått av mina kollegor och av Max mamma och Svenne. Trängde bort alla tankar om träning och planerande kvällens skräpmat...

Nu väntar jag på Max som cyklat iväg för att hämta pizzor till oss.

Ihelgen kan jag bli med bil, åtminstonde nästa vecka...

Kankse skulle gå en lång runda imorgon med hunden , tydligen har man blivit fet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0