Okay. Thank you very much.

Dag 9 - min tro

Min tro, jag har ingen tro som involverar en gud, jag tror inte på gud eller adam och eva.

Jag tror att man skapar sin egen lycka, jag tror på the secret (hemligheten) Att man kan få, leva och känna precis vad man vill bara man vill riktigt mycket, lagen om attraktion. Väldigt kortfattat. Men jag tror inte på att den finns en menning med saker. Man hör ofta människor säga det när något tråkigt händer, som till exempel när det gick fel med huset vi budade på. Det var någon menning med det sa man då, jag tror det är ett sätt att lindra sin besvikelse. JAg tror man kan få vad man vill i livet bara man tror på det och verkligen lever ut det. Senast idag fick jag uppleva det. Jag ska få höra min största idol prata, jag ska se honom live, jag ska vara i samma rum som honom.
Min tro - The secret, googla det, köp böcker och få just det livet du vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0