That book has been on a wild ride

Cuz you are amazing just the way you are...


Lyssnar på Daniel Adams-Ray-tack för att du levererar. Dum av dig

Onsdag, vilken dag, otroligt häktiskt på jobb, men jag gillar det. Bröt mot en dödssynd och glömde att lägga in Qings snuttar när han skulle vara själv idag. Det sved! När Max kom hem låg han mitt på storarumsbordet som en liten kringla. Min fina hund, hur kunde jag glömma din trygghet. Men va fan de lever i nuet, men ändå skapar de minnesbilder?!

Bonde söker fru-kärlek för kalleskaviar killen. Gött. Tänkte på min egen kärlek och hur den började, med ett sms från honom, shit det är 10 år sedan vilken dag som helst som det smset plingade till i min mobil. Gött...

 
2års dag på stranden 2003... ♥



Kommentarer
Postat av: Erica

Underbart att du startat upp bloggen igen!!! Du har varit saknad!! Härligt ni sålt lägenheten å planerar inför nästa steg, håller tummarna för att allt går enligt dina drömmar. Vi byter oxå lägenhet till större, men kommer spara till blivande gården/huset med gigantisk tomt =)



Kram

2010-11-18 @ 08:56:21
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0