Those are my everyday balloons

Vad händer annars?

Man har ju jobbat ett tag nu efter semestern och man börjar komma in i vardagen igen, trots man gått på ett schema som varit från dag till dag. Men nu börjar även det ordna upp sig och verksamheten börjar ta fart. En del nya goa barn har börjat och jag tycker verkligen mitt jobb är roligt. Så roligt att jag faktiskt tänkt satsa lite extra. Jag vill lära mig mer och bli bättre på det jag gör. Jag har ju världens coolaste jobb...

Nu är det soffhäng och snart blir det sängen, imorgon börjar jag jobba sent, vilket gör att jag och Qing har sovmorgon, mysmorgon och långpromenad allt på samma förmiddag. Jag älskar det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0