I never met a man who knew so much about nothing

Söndag, jo jag tackar jag...

Skogspromenaden idag var som balsam för själen, skogen sibirien i ängelholm är helt underbar. vi var ute i mer än två timmar, fikade, pratade och skrattade. Hundarna tyckte att det var skönt och nu sover Qing som en liten valp=) Jag fick lite egentid med honom, max var i bruceskog med pudelflickorna.

Nu har jag skrivit en lista på allt som ska göras innan Onsdag. Det mest akuta är att packa, sedan ska en artikel skrivas till hundens värld tidningen, ett välkomstbrev till mina blivande kursare eftersom jag inte kan vara med på inskrivningen, jag är upptagen på en vit sandstrand. Alla datum ska ner på ett papper och jag måste få ihop det med min hjälpis Viktoria. Hunden ska fixas till (pälsvård) och så tänkte jag bli av med min rassliga röst och hostandet. Ja och så lite till.. På tisdagskväll korkar jag upp en flaska rött och njuter...

Bye for now...


Yran, Elda, Qing och Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0