A man carries a wallet

Long time no see...

Men nu kommer det ett inlägg eller två. Ledigheten har passerat i ett härligt tempo, mycket sol, grill och gott att dricka. Har träffat massor med goa vänner och det har verkligen varit skönt att vara ledig. Inte nog med det utan månaden Juni har börjat vilket gör att nedräkningen inför flytten kryper närmare.

Löpningen går förvånande bra. Kör på på mitt löpschema och varje gång jag börjar på en ny vecka och springer intervallen för andra gången känns det lättare och roligare. Idag sprang jag en bit längre än vad jag borde enligt schemat och jag känner verkligen att jag gillar det. Har alltid gillat löpträning och jag är så glad att jag startat igen.

Annars... Imorgon firar jag och Max 10år tillsammans, det är inte illa det. 10år. Jag ville egentligen gifta mig runt denna datum eftersom det är vår 10 års dag men nu kom det ett husköp imellan och det känns helt ok.

Jag bjuder på lite heminredningsprylar som gör väntan på huset lite lättare=)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0