Sometimes the road less traveled is less traveled for a reason ...

Idag pirrar det i magen, jag har varit med om det förr och då gick jag ner 2,5kilo. Men denna gång är det mer under kontroll och jag hoppas jag kan äta tills slutet av veckan=)

Idag är jag och Qing själv i penthouset, max är i ystad på spa med cheferna på ICA. Jag tycker det är tradigt eftersom detta är den enda dagen jag är hemma denna vecka, men men vi får ta vara på de dagar vi träffas i helgen och kanske firar vi framtiden då.

Jag sitter med powerpointen till kursen som jag startar imorgon, vilken grym kurs vi ska hålla. Jag är så glad att jag äntligen kan hålla en kurs på mina egna vilkor och på mitt sätt.

Dessutom håller jag på att lägga ut annonser på tradera, har så mycket saker som jag inte vill ha längre. Den 3 april är det bakluckeloppis på söder som gäller=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0