Medipaw

Jag tycker alltid att man ska dela med sig om man är nöjd och glad över något. Just nu är jag väldigt nöjd med medipaws hundsko. Den har verkligen hjälpt till att hålla en positiv inställning till Qings kloproblem. Med hjälp av Medipaw hundsko kan vi leva ett normalt hundliv. Vi kan träna i dyblött gräs, han kan springa i skogen, leka med sina kompisar och vara en helt vanlig hund fast att hans klor inte får bli blöta. För att visa min uppskattning skickade jag iväg ett mail till tillverkaren i USA. Fick ett snabbt svar och de ville ha en bild på Qing för att ha på sin hemsida. Självklart knäppte jag av några bilder på honom och skickade iväg, så får vi se om bilderna kommer upp på hemsidan. Jag är glad att de fick ta del av min positiva respons.

Världens bästaste hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0