Det nya livet...

Efter att ha legat hela gårdagen i sängen eller i soffan och känt mig rejällt hänging tog jag mig idag upp och åt frukost vid lunchtid. Imorgon ska jag åter till jobbet, 4 timmars jobb är inte så farligt. Golvläggningen stod stilla igår men idag kunde vi slutföra det. Tog ungefär en timme att få det klart. Så nu är det klart, allrum och gästrum är klart. Det ända som ska göras är bättringsmåla på sina ställen och måla trappan.

Före:





Under tiden:




Efter:









Yes, nu är det Robinson i soffan och lite choklad på det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint ! Vi saknade er på promenaden igår !



Puzz på er Lena , Svenne , Chelsea ,Zamba

2011-10-31 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0