Medipaw hundsko


Medipaw hundsko, helt perfekt. Sitter fast jättebra och Qing bryr sig inte om att han har den, utan pinnar på som om han alltid haft skor.


Skon är super eftersom den har två kardborrband samt en dragsko längst upp

  
Skon är vattentät med en ordentlig sula.

Jag är så glad att jag valde denna sko efter lite research på nätet. En sko kostar nästan 300kronor men de är värda det. Qing kommer antagligen behöva gå med skor på vintern eftersom saltet fräter på klorna och då känns det bra att ha hittat skor som är lätta att ta på, som sitter på och som Qing inte har några problem att gå med.

Så om mina hundägarläsare läser och funderar över hundskor, köp dessa!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej! Var kan jag köpa dessa Medipaw!? Är desperat, har försökt hitta bra, vattentäta skor/sockar till mina bichon havanaiser, men utan resultat!

-Dessa såg bra ut! =)



Tacksam för svar!

2012-04-06 @ 22:37:34
Postat av: Rk ProDog

HEJ

Nu har vi tagit in MediPaw i vårt sortiment. Kika på vår webbsida!

MVh Rose-Marie RK ProDog

2012-06-20 @ 16:06:15
URL: http://www.rkprodog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0