We are going to the dogpound

Varit lite glest med bilder på min svarta prins, barbaskön, Qingen det finaste.. Men han är inte bortglömd mitt i all bebisplanering. Han är av hög prioritet och kommer aldirg glömmas bort. Han är supernöjd med staketet, kan springa som han vill och ibland tar han sig en tur i lilla skogen och skäller på förbi passarande hundar. Han har det bra.

Han har även varit och badat i havet, vilket var min stora fasa att han inte skulle kunna göra på grund av sina klor, men det är ett avslutat kapitel och vår prins mår bara så bra. Om han vara visste att om två dagar kommer han och jag vara hemma i 1,5år.






Tjockisen satt mest och tittade på sina favvokillar och kände bessebullen i magen leva loppan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0