un momento por favor

Nu är det slutspurten. mindre än tre månader tills bebisen kommer och om två månader går jag på semester. Men det kommer gå fort och det är mycket som händer. I tisdags var vi och hämtade vår nya bil, en superfin och stor Opel Astra. Jag förhandlade den till oss och vi är mycket nöjda med pris och att vi fick vinterdäck till. Bilhandlaren i Markaryd var dessutom så mysig och genuin. Det blev mycket kaffe och kakor.

Vi håller på att fixa staket runt trädgården och efter mycket velande har vi bestämmt och oss för ett trästaket med smala stående ribbor. Kommer bli jättesnyggt och till helgen ska vi börja gjuta fast det första med hjälp av Max kusin Lina och hennes händiga blivande man Mathias. Kommer bli super. Nu ska bara taket tvättas och ett barnrum inredas sen är vi på banan.

Idag är det röd dag och jag och Qing har passat på att sova frukost och nus ka vi börja greja här hemma. Byta sängkläder, vika kläder och sätta upp nya bilder i ramar. Vi ska även hitta inspiration till barnrummet på internet. Har många ideer och känner att jag vill tillverka lite själv så att det blir mer personligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0