Yo feel the flo

Måndag, ny vecka!
 
Max är ledig i två veckor, woho. Detta betyder att jag kan duscha utan att sjunga barnsånger och göra roooliga ljud. Har blivit en vana dock, så sist jag duschade påbörjade jag lille katt men kom på att: just det barnet är med pappan. Tänk om jag hade en liten li.. inget barn utanför duschen, ta det med ro männsika.
 
Jag kan även ta på mig en jacka när jag ska ut och borsta tänderna innan vi ska iväg. Små saker som man prioriterar bort när barnet skriker i babyskyddet och hunden springer och gömmer sig i tron att han ska vara själv vilket han aldrig är längre.
 
Men annars är det toppen. Bebisen är pigg och glad, sover som en stock och har funnit sina händer vilket kan vara väldigt fängslande om man är 10veckor.
 
Idag har Filippa namnsdag (Viola) Hon har firat det på sitt vis, kissat ner sig för att senare bajsa ner sig. Det blev ett bad, vilket den lilla tyckte var super.
 
 
Yo, love from Brohult...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha!! såå sjukt likt dig!! <3

2012-11-06 @ 20:55:17
URL: http://sophiehakansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0