Badaboom badaboom

Superbebisen Filippa! Väger nu 5130g och är 57cm. Hon växer så det knakar och det är inte konstigt hon är expert på att amma. Jag är inte speciellt bra på att amma offentligt, men jag tränar mig. Det bästa var ändå på Olivers dop. Vi satte oss lite längre bak för Filippa började bli hungrig. Tänkte att det var en bra plats då alla ska titta framåt på oliver. Men han ska ju komma in i kyrkan med. Presic när juvren var framplockad sätter kyrkklockorna igång och alla reser sig och tittar bak i kyrkan och där satt jag. Fast de kollade ju så klart på lillkillen med familj, faddrar och präst som kom gående längs gången. Jaha, ät lilltjejen hungrig så är hon helt enkelt.

Idag är det soffhäng och lite trädgårdsfix.

Sa jag förresten att tjejen sov från 23:30-07:00 utan att vakna, käkade och somnade om till 9. Så vi är pigga och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0