Energi

Det känns på något sätt som att våren är påväg. Fast att det återigen är vitt på marken så känner jag energin man får på våren. Igår påbörjade vi årets husfixar grejer. Februaris grej är måla om toaletten på bottenplanet samt köpa ny inredning förutom vask och toastol. Toan är fräsch för övrigt men lite ny färg skadar inte. I framtiden ska vi renovera den totalt men jag kände att jag inte stod ut med mönstret som var målat på väggarna.

Mars grej blir att måla trappen vit. Sen är det vår och då fortsätter vi utomhus, sätta upp staket på framsidan, ny träpanel samt ommålning av träet och garaget. Göra om framsidan, lägga singel och sten. Fixa gången på sidan om huset. Ja, lite fix är det ju att ha hus, men så kul är det för denna vår och sommar kan jag hjälpa till helhjärtat då jag inte är gravid.

Sen åker vi på semester en vecka:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer bli finfint det där, ser framemot att få komma och kika sen! :)

2013-02-05 @ 07:16:05
URL: http://Annalollo.wordpress.com
Postat av: Anna

Kommer bli finfint det där, ser framemot att få komma och kika sen! :)

2013-02-05 @ 07:16:05
URL: http://Annalollo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0