2013

Första inlägget för i år. 2013! Förra nyår 2011/2012 skålade jag och Max tillsammans med vår lilla hemlighet, att det låg ett knyte i magen. Det var en underbar känsla. I år låg Filippa och sov vid tolvslaget men jag smög in till henne pussade på henne och önskade henne gott nytt år! Vi firade tillsammans med mina föräldrar samt Maxs mamma med man. Väldigt lyckat!

Jag undrar vad 2013 har i sitt bagage. Vad kommer hända i år. Vi har några projekt på hemmaplan i och utanför vårt hus. Filippa ska fylla 1år och jag ska vara hemma och njuta av henne i ett helt år till. Hunden ska tränas och tävlas, både i rallylydnad och i lydnadsklass 2. Jag ska träna min kropp, komma i bra form och jag SKA springa springtime i år!!!

So lets go 2013!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0