Morgonstund!

Bäbis i egen säng i eget rum, stor succé! Efter fyra månader i vår säng hade jag lite svårt att hon skulle sova i egen säng. Finns inget mysigare än att mysa på natten och snussa på sitt barn. Men det visade sig vara skönt att kunna röra sig i sängen. Efter en månad i egen säng i vårt rum tyckte jag det var tufft att hon skulle få ett eget rum men vi störde hennes sömn. Qing hoppar upp och ner i vår säng, vi vrider och vänder oss. Så nu sover flickan i eget rum och hon är supernöjd och sover väldigt bra. Och vi kan röra oss i sängen utan att hon vaknar. Win win! Kl 6 imorse när hon vaknade tog jag in henne i vår säng så sov hon vidare på min arm till kl 8. Underbart! Ses blev det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0