I am happy, pappy

Långa dagar och lite sömn...
Bättring på det, så nu blir det sängen. Men även om jag är trött så är jag glad och förväntansfull. Bebisen ligger med huvudet neråt sedan förra bmbesöket och har inte vänt på sig. Det är en sprattlig litet pyre som bor i min mage, den har även hittat revbenen på höger sida, vilket även är favoritsidan. Sova kan jag endast göra på vänstersida eftersom bebisen lever loppan på andra sidan. Men men snart kan jag sova som jag vill igen och tills dess ligger jag gärna på vänster sida, oavsett hur ont det än gör i höften och att sömnen blir lite hackad och malen. Lika bra att träna på det:)
Nu ska jag äta en glass och sedan inta vänstersida och sova i någon timme:)
Hälften du och hälften jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0